isousluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu scripti ilk başta darbetim kodladı hem tasarımı hemde facebookdan video çekmek için gerekli olan herşeyi konu burda https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ideo-botu.html ikinci olarakda üstünde değişikleri ben yaptım https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ideo-botu.html konuda bu sen gelmiş bu scripti inforesim kodlamıştır diyorsun eline sağlık emek harcamışsın ama bu scripti inforesim kodlamıştır demen olmamış
Allahrazı olsun temel atmışsınız da, Ben temeli anarshi clon adlı bir konudan aldım. Facebook logini filan kendi kodlarım ile oluşturdum baktıysa, Hiç bir dosyada lib.php filan yok. Veya sizin login .php yok. Tasarıma gelince oda zaten kaynakdan çekilmiş. Ama orada onuda belirtim yapan bilinmiyor diye.

EnginTopcuoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bomba bomba bombaa.. Ellerine sağlık güzel olmuş. Ancak orda <iframe>.. <script> gibi değerleri girmişler nasıl olduysa; onları engelleyebilsen çok güzel olur.
Adamlar kendi sitelerini facebook gibi gösterip, Belirli tagları uyguluyorlar ama yemez. Strip_tags ile script html kodları engeller.


Sağlıcakla kalın.