Allahrazı olsun temel atmışsınız da, Ben temeli anarshi clon adlı bir konudan aldım. Facebook logini filan kendi kodlarım ile oluşturdum baktıysa, Hiç bir dosyada lib.php filan yok. Veya sizin login .php yok. Tasarıma gelince oda zaten kaynakdan çekilmiş. Ama orada onuda belirtim yapan bilinmiyor diye.
Bomba bomba bombaa.. Ellerine sağlık güzel olmuş. Ancak orda <iframe>.. <script> gibi değerleri girmişler nasıl olduysa; onları engelleyebilsen çok güzel olur.
Adamlar kendi sitelerini facebook gibi gösterip, Belirli tagları uyguluyorlar ama yemez. Strip_tags ile script html kodları engeller.
Sağlıcakla kalın.