Konu
anarschi Facebook Scripti ! (Coded by İnforesim)+(Facebook Videoları Sorunsuz Çalışır !)
28-06-2010, 12:00:00
#17
Zafi
Hocam eline sağlık çok güzel olmuş
Birşey sorucam thumb resmini çeker yazıyor ama demoda göremedim, açıklamada da yok, nasıl yapabiliriz ?