• 13-05-2010, 20:16:49
    #1
    Merhaba arkadaşlar dizivio video player ardında birde mp3 player yapmaya karar vermiştim. Şuan güzel özellikleri olan bir mp3 playeri sizlere sunuyorum. sağtık ve ön yüzdeki küçük yazıdan başka birşey olmayan bu free mp3 playeri sitelerinizde kullanabilir ve mp3Vio projesine destek olabilirsiniz.

    Özellikler
    -Basit Xml yapısı ile kolayca mp3lerinizi ekleyebilir ve yayınlayabilirsiniz.
    -Akıllı url yapısı ile istediğiniz xml listesini tek satırla gösterebilir ve çaldırabilirsiniz.
    Örnek : http://www.mvio.org/mp3vio.swf?mvio=xmlismi.xml işte bu kadar basit!
    -Klavye kısayol tuşları: Ok tuşları aşağı ve yukarıya basarak sesi azaltıp arttırabilir, sağ sol ok tuşları ile bir
    önceki ve sonraki mp3e geçebilirsiniz. Space tuşu ile müziği duraklatıp başlatabilirsiniz.
    -Fare Tekerlek desteği: Mp3vio fare tekerlek desteğine sahiptir. bu fonksiyon ile sesi azaltıp yükseltebilirsiniz.
    -Otomatik başlama ve otomatik ilerleme özelliği
    - %100 vektörel dizayn: vektörel dizayna sahip olması nedeni ile istediğiniz boyutlarda sıkıntı çekmeden playeri kullanabilirsiniz.
    İlk Güncelleme
    -Etiket sistemi sayesinde uzun mp3 isimlerinde sıkıntı çıkmaz.
    -akıllı url özelliği sayesinde istediğiniz xml yolunu tek satırla vererek mp3playeri embedded olarak paylaştırabilirsiniz.


    DEMO


    Dizivio yu kullananlar umarım kodlama konusunda playerlarımın kalitesini görmüşlerdir.

    bu projeye desteklerinizi bekliyorum. ilgi ve alakaya göre farklı süprizlerim ve güncellemelerim olacaktır bilginize. Yorumlarınızı eksik etmeyiniz.

    Ek olarak dizivio v1.1 güncellemesi pek yakında duyrulur .
  • 13-05-2010, 20:35:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    videoVio ! Ücretsiz Video Oynatıcısı !!!

    olsaydı keşke başlık emeğine sağlık.
  • 13-05-2010, 20:40:13
    #3
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    videoVio ! Ücretsiz Video Oynatıcısı !!!

    olsaydı keşke başlık emeğine sağlık.
    Video player için biraz daha var çünkü maalesef herkes iyi niyetimi suistimal ediyor. Dizivio hala satışta tabiki ona bakabilirsiniz

    Mp3vio da dizivionun stabilitesi üzerine kurulmuş diyebilirim.
    Teşekkürler desteklerinizi bekliyorum.
  • 13-05-2010, 20:42:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dizivio hakkında bilgim var teşekkürler, videoplayer olsaydı destek vermek isterdim ki işimi aşırı görceği için ben destek vermiş olmayacaktım, destek almış olacaktım resmen :} o yüzden ah bi keşke dedim.
  • 13-05-2010, 20:45:36
    #5
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dizivio hakkında bilgim var teşekkürler, videoplayer olsaydı destek vermek isterdim ki işimi aşırı görceği için ben destek vermiş olmayacaktım, destek almış olacaktım resmen :} o yüzden ah bi keşke dedim.
    videoplayer olayı daha ticari tabi, ama şu var dizivio da hiç destek alamadım. Keşke r10 üyelerinden destek alacağımı bilsemde en azından Türkiye için Jwye rakip olcak bir free videoplayer cıkarsam karsınıza ki teknik olarak bir eksiğimin olduğunu pek sanmıorm ama işteler çok umarım zamanım el verdiğince free hizmetler vermeye de çalışacagım.

    Ek olarak kullananlar ; buraya yazarsa sevinirm . teşekkürler.
  • 13-05-2010, 20:55:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşa çok teşekkür ederim ilk konuya bakanım diyebilirm arkadaş sölediğinden beri bekliyordum, projemde kullanmayı düşünüyorum...
  • 13-05-2010, 21:41:44
    #7
    Türkiyemizin sorunu da bu değil mi;
    Free paylaşırsın s*l*k/*pt*l/m*l derler. Paralı satarsın p*ş* para kazanacağı yeri biliyor derler. Hiçbişey yapmazsın illaki bi yerde ismin geçer ve gene bişey derler. Ben uzun zaman önce hiçbişey yapmamaya başladım. İsmim silindi artık hiçbir insanla uğraşmıyorum. Sizin benim gibi iyi insanlar olduğu sürece bu tip insanlar yaptıklarıyla herkesi soğutup herkesi hiçbişey yapmamaya zorlayacaklar. Gelin görün ki neslimiz tükenmeden değerimiz bilinmeyeceğini biliyorum. O zaman iş başa düştüğünde herkes ne yaptığını anlayacaktır.

    Yaptığın şey için Çok Teşekkür ederim. Umarım yüreğine bir damla bile olsa su serpmiş olurum.

    iyi paylaşımlar
  • 13-05-2010, 23:24:33
    #8
    web_sakat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşa çok teşekkür ederim ilk konuya bakanım diyebilirm arkadaş sölediğinden beri bekliyordum, projemde kullanmayı düşünüyorum...
    teşekkürler. Kullanım sayısı arrtıkça daha güzel olacaktır.
    GelGit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyemizin sorunu da bu değil mi;
    Free paylaşırsın s*l*k/*pt*l/m*l derler. Paralı satarsın p*ş* para kazanacağı yeri biliyor derler. Hiçbişey yapmazsın illaki bi yerde ismin geçer ve gene bişey derler. Ben uzun zaman önce hiçbişey yapmamaya başladım. İsmim silindi artık hiçbir insanla uğraşmıyorum. Sizin benim gibi iyi insanlar olduğu sürece bu tip insanlar yaptıklarıyla herkesi soğutup herkesi hiçbişey yapmamaya zorlayacaklar. Gelin görün ki neslimiz tükenmeden değerimiz bilinmeyeceğini biliyorum. O zaman iş başa düştüğünde herkes ne yaptığını anlayacaktır.

    Yaptığın şey için Çok Teşekkür ederim. Umarım yüreğine bir damla bile olsa su serpmiş olurum.

    iyi paylaşımlar


    Değerli yorumlarınız için ben teşekkür ederim. Sorunumuzu çok güzel özetlemişsiniz.
    Umarım herşey daha iyiye gider her konuda...
  • 14-05-2010, 20:01:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    güzel oynatıcıymış teşekkürler.