JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dizivio hakkında bilgim var teşekkürler, videoplayer olsaydı destek vermek isterdim ki işimi aşırı görceği için ben destek vermiş olmayacaktım, destek almış olacaktım resmen :} o yüzden ah bi keşke dedim.
videoplayer olayı daha ticari tabi, ama şu var dizivio da hiç destek alamadım. Keşke r10 üyelerinden destek alacağımı bilsemde en azından Türkiye için Jwye rakip olcak bir free videoplayer cıkarsam karsınıza ki teknik olarak bir eksiğimin olduğunu pek sanmıorm ama işteler çok umarım zamanım el verdiğince free hizmetler vermeye de çalışacagım.

Ek olarak kullananlar ; buraya yazarsa sevinirm . teşekkürler.