web_sakat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşa çok teşekkür ederim ilk konuya bakanım diyebilirm arkadaş sölediğinden beri bekliyordum, projemde kullanmayı düşünüyorum...
teşekkürler. Kullanım sayısı arrtıkça daha güzel olacaktır.
GelGit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiyemizin sorunu da bu değil mi;
Free paylaşırsın s*l*k/*pt*l/m*l derler. Paralı satarsın p*ş* para kazanacağı yeri biliyor derler. Hiçbişey yapmazsın illaki bi yerde ismin geçer ve gene bişey derler. Ben uzun zaman önce hiçbişey yapmamaya başladım. İsmim silindi artık hiçbir insanla uğraşmıyorum. Sizin benim gibi iyi insanlar olduğu sürece bu tip insanlar yaptıklarıyla herkesi soğutup herkesi hiçbişey yapmamaya zorlayacaklar. Gelin görün ki neslimiz tükenmeden değerimiz bilinmeyeceğini biliyorum. O zaman iş başa düştüğünde herkes ne yaptığını anlayacaktır.

Yaptığın şey için Çok Teşekkür ederim. Umarım yüreğine bir damla bile olsa su serpmiş olurum.

iyi paylaşımlar


Değerli yorumlarınız için ben teşekkür ederim. Sorunumuzu çok güzel özetlemişsiniz.
Umarım herşey daha iyiye gider her konuda...