• 23-01-2010, 18:23:45
    görünüşü gayet güzel inş bekliyoruz sevgili kardesim...
  • 23-01-2010, 21:51:40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlısıyla bitse artık valla kaç gündür iş'ten gelir gelmez bakıyorum ama yok...
  • 24-01-2010, 13:45:40
    sabırsızlıkla bekliyoruz
  • 24-01-2010, 15:20:02
    Üyeliği durduruldu
    script yalan oldu herhalde
  • 25-01-2010, 02:14:54
    Üyeliği durduruldu
    scripte yalan olma durumu yok konustuk senle tasarimida sn ceviriyorsun zaten

    arkadaslar cok gecikti biliyorum ama birdahaki scriptimde bukadar gecikme olmiyicak
  • 25-01-2010, 02:23:57
    belesciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    scripte yalan olma durumu yok konustuk senle tasarimida sn ceviriyorsun zaten

    arkadaslar cok gecikti biliyorum ama birdahaki scriptimde bukadar gecikme olmiyicak
    Son mesaj yazanı sen olarak görünce heralde bu sefer bitmiştir dedim ama hayal kırıklığı Neyse canın sağolsun acelemiz yok
  • 25-01-2010, 03:32:28
    harbiden çok hoş. yorumları okumadım ne zaman biter bu script ??
  • 25-01-2010, 03:33:20
    güzele benziyor hayırlı olsun
  • 25-01-2010, 08:43:24
    Üyeliği durduruldu
    Tasarımı aldım psd to css yapıyoruz, az kaldı