belesciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
scripte yalan olma durumu yok konustuk senle tasarimida sn ceviriyorsun zaten

arkadaslar cok gecikti biliyorum ama birdahaki scriptimde bukadar gecikme olmiyicak
Son mesaj yazanı sen olarak görünce heralde bu sefer bitmiştir dedim ama hayal kırıklığı Neyse canın sağolsun acelemiz yok