• 22-01-2010, 19:52:42
    script bitince hemen indircem alttaki linkleri koyu koyu yazıcam emeğinin hakkı
  • 22-01-2010, 19:55:12
    Link kalsın diyorsun, güzel diyorsunda, bu dediğini zor dinleyen olur. Adam yeni site açacak ve haliyle link çıkışı vermesi zararına olacak, bu durum karşısında mecbur kaldıracak. Şahsen ben aldıktan sonra kaldırırım ama hak meselesine gelince soğudum, ve kullanmak istemem. Emeğine sağlık yinede.
  • 22-01-2010, 19:55:57
    indirme Linkini göremedim ben.?
  • 22-01-2010, 19:58:29
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirme Linkini göremedim ben.?
    Daha bitmemiş script
  • 22-01-2010, 23:46:21
    Üyeliği durduruldu
    script bitti ancak tema bitmedi arkadaslar
  • 22-01-2010, 23:48:47
    Üyeliği durduruldu
    belesciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    script bitti ancak tema bitmedi arkadaslar
    hayırlı olsun hocam faydalı olan herşeye şapka çıkartırım her zaman
  • 23-01-2010, 09:51:13
    Üyeliği durduruldu
    bekliyoruz, css konusunda yardımcı olabilirim profilimden msn eklersen..
  • 23-01-2010, 13:11:34
    Hocam 8 Gözle Bekliyoruz Yayınlamani...Emeğinin Hakkı Ödenmez Çok Sağol Eline Klavyene Mouse Sağlık

  • 23-01-2010, 13:40:17
    Üyeliği durduruldu
    script ne zamana hazır olur hocam tam olarak