• 23-02-2010, 23:22:34
    video eklerken video playerın boyutunu nasıl attırabiliriz yani video alanının boyutlarını bazı sitelerin video playerları 720 genisliginde ve tasma oluyor nerden duzeltebiliriz bunu..
  • 24-02-2010, 16:00:26
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Konuyu yeni gördüm.
    Hikaye scripti bana aitti ve bazı güvenlik açıklarını gözden kaçırdığım için konuyu sildirmiş ve müsait olduğumda düzenleyip dağıtacağımı yazıp kullanılmamasını belirtmiştim ama bakıyorum dağılmış ve düzenlemeler yapılmış. Biraz göz gezdirdim entegreler ve tema uyarlama güzel olmuş ama güvenlik açıkları kapatılmamış gibi.

    Düzenleme için elinize sağlık müsait olsam yardımcı olmak isterim ama elimde bir sürü iş var malesef.

    Turkdefacer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    video eklerken video playerın boyutunu nasıl attırabiliriz yani video alanının boyutlarını bazı sitelerin video playerları 720 genisliginde ve tasma oluyor nerden duzeltebiliriz bunu..
    Embed eklerken width ve height değerlerini düzenlersen boyutunu ayarlamış olursun eklemeden önce.
  • 25-02-2010, 18:27:30
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler güzel paylaşım
  • 01-03-2010, 16:05:11
    NiZZo_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu yeni gördüm.
    Hikaye scripti bana aitti ve bazı güvenlik açıklarını gözden kaçırdığım için konuyu sildirmiş ve müsait olduğumda düzenleyip dağıtacağımı yazıp kullanılmamasını belirtmiştim ama bakıyorum dağılmış ve düzenlemeler yapılmış. Biraz göz gezdirdim entegreler ve tema uyarlama güzel olmuş ama güvenlik açıkları kapatılmamış gibi.

    Düzenleme için elinize sağlık müsait olsam yardımcı olmak isterim ama elimde bir sürü iş var malesef.


    Embed eklerken width ve height değerlerini düzenlersen boyutunu ayarlamış olursun eklemeden önce.
    48 sayfa yorumdan sonra bu portunuzu görünce tümüyle morelim bozuldu, scriptte açıkmı var şuanda yani, peki sizden başka bilen gören yokmuki. Bilgim yok açığı bulabilecek yada kapatabilecek ama bilgisi olan arkadaşlarda hiç ilgilenmemiş açığıyla. Bilgilendirmeniz için teşekkürler.
  • 04-03-2010, 23:37:48
    Üyeliği durduruldu
    Yardımların için cok saol bir sorum olucak acaba nasil daha fazla sağ ve sol menu oluşturabilirim ddizi deki gibi mesala birde istatistikte online olan kullanıcı sayısını nasıl yazırabilirim teşekürler
  • 05-03-2010, 15:25:32
    Üyeliği durduruldu
    Google adsense reklamlarını göstermekte sorun yaşayan arkadaşlar linkten Admin-Fonksiyonlar.php dosyasını indirip fonksiyonlar klasörü içerisndeki dosyanın üzerine yazın. Admin-Fonksiyonlar

    Eğer problem çözülmüş ise scriptin yeni düzenlenmiş halini zipleyerek konuya ekleyelim sonuçları bekliyorum arkadaşlar kolay gelsinn...
  • 06-03-2010, 11:01:22
    Üyeliği durduruldu
    Ben beceremedim acaba Admin-Fonksiyonlar.php dosyasını atabilirmisin. Teşekürler
  • 06-03-2010, 12:38:31
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Teşekkürler güzele benziyo bakalım neleri var neleri yok
  • 06-03-2010, 21:08:35
    Üyeliği durduruldu
    üstteki mesajımı düzenledim link verdim Admin-Fonksiyonlar.php