• 08-03-2010, 16:54:02
    arkadaşın dediği gibi güvenlik açıkları varmı şu anda dostum
  • 08-03-2010, 17:21:36
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    hayalimdinsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar simdi bu scripti bana tekrardan yükleme yapacak bir kişi varmı. yükleyebilecek bir kişi.
    nizzo@windowslive.com ekleyin yardımcı oluyum
  • 08-03-2010, 17:21:42
    ben bir domainimde alt dizin olarak /dizi olarak kurdum.

    site ayarlarındada url kısmını değiştirdim.fakat 404 alıyorum .sizce neden olabilir.
  • 08-03-2010, 17:26:05
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Byturkx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bir domainimde alt dizin olarak /dizi olarak kurdum.

    site ayarlarındada url kısmını değiştirdim.fakat 404 alıyorum .sizce neden olabilir.
    .htaccess dosyanı not defteri ile aç

    RewriteBase /

    olan kısımı sil yada klasör ismini hemen yanına yaz

    RewriteBase /dizin
  • 08-03-2010, 17:29:15
    NiZZo_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .htaccess dosyanı not defteri ile aç

    RewriteBase /

    olan kısımı sil yada klasör ismini hemen yanına yaz

    RewriteBase /dizin
    teşekkürler
  • 08-03-2010, 20:38:02
    Elinize sağlık, teşekkürler.
  • 08-03-2010, 20:48:51
    Üyeliği durduruldu
    ThirtySeven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık, teşekkürler.
    Güle güle kullanın.
  • 09-03-2010, 14:25:06
    Üyeliği durduruldu
    kafkasvideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video öncesi 5 sn reklam göstermek isteyen arkadaşlar buyrun..

    Aşağıdaki kodu Fonksiyonlar klasöründeki video-Fonksiyonlar.php dosyasında bulun.
    \n<div id=\"orta1\"><div class=\"orta1\"><div id=\"kisim\"><div class=\"kisim\">\n";
    ve aşağıdaki kod dizisi ile değiştirin kod içerisinde ki reklam kodunu koyacağınız yere dikkat edin.

    <script type=\"text/javascript\">
    setTimeout('gizle()',5000);
    function gizle() {
    var x=document.getElementById('birinci').style;
    var y=document.getElementById('orta1').style;
    if(x.display=='block') { x.display='none'; y.display='block'; }
    else { x.display='block'; y.display='none'; }
    }
    </script>
    <center>
    <div id=\"birinci\" style=\"display:block\">
    <div class=\"reklam8\">
    REKLAM KODUNUZU BURAYA EKLEYİNİZ(KODDAKİ TIRNAKLARA DİKKAT EKLEDİĞİNİZ REKLAM KODUNDAKİ TIRNAKLARDAN  ÖNCE \ KOYUNUZ)
    </div>
    <div class=\"yukleniyor\"><font color=\"white\">Videonuz Yükleniyor. Bekleyiniz...</font></div></div>
    </center>
    \n<div id=\"orta1\" style=\"display:none\"><div class=\"orta1\"><div id=\"kisim\"><div class=\"kisim\">\n";

    setTimeout('gizle()',5000); Burdaki 5000 5saniye demektir. Uygun bekleme süresini siz belirleyebilirsiniz. 10000 10 saniye gibi... kolay gelsin

    Kod için teşekürler acaba bunu reklamı geç şeklinde yapabilirmiyiz.

    Kolay gelsin
  • 09-03-2010, 22:30:44
    Üyeliği durduruldu
    Warning: session_register() expects at least 1 parameter, 0 given in /home/dizi067/public_html/Ortak.php on line 27

    Biraz önce böyle bir hata ile karşılaştım ama Ortak.php hiç oynamadım. nedendır acaba teşekürler