Konuyu yeni gördüm.
Hikaye scripti bana aitti ve bazı güvenlik açıklarını gözden kaçırdığım için konuyu sildirmiş ve müsait olduğumda düzenleyip dağıtacağımı yazıp kullanılmamasını belirtmiştim ama bakıyorum dağılmış ve düzenlemeler yapılmış. Biraz göz gezdirdim entegreler ve tema uyarlama güzel olmuş ama güvenlik açıkları kapatılmamış gibi.
Düzenleme için elinize sağlık müsait olsam yardımcı olmak isterim ama elimde bir sürü iş var malesef.
Embed eklerken width ve height değerlerini düzenlersen boyutunu ayarlamış olursun eklemeden önce.
48 sayfa yorumdan sonra bu portunuzu görünce tümüyle morelim bozuldu, scriptte açıkmı var şuanda yani, peki sizden başka bilen gören yokmuki. Bilgim yok açığı bulabilecek yada kapatabilecek ama bilgisi olan arkadaşlarda hiç ilgilenmemiş açığıyla. Bilgilendirmeniz için teşekkürler.