• 20-12-2009, 18:16:07
    apache server kapatıyor script ?
  • 20-12-2009, 18:57:37
    Üyeliği durduruldu
    saolasın dostum
  • 20-12-2009, 23:26:37
    elinde duzgun calısan esenler dizi botu olan paylasabılırmı
  • 21-12-2009, 17:40:53
    arkadaşlar bazı tarayıcısda tasarım kayıyor :S ilgilenirseniz sevinirm
  • 22-12-2009, 08:45:44
    Arkadasim ChatlakTurK Bi iş yapıyorsun bari duzgun yapalım kardesım 1 haftadır burda sızlere dıl dokuyoruz bu kadar kısı esenlerdizi scrpti hatalı duzeltıp verebılırmısın 1 haftadir bekliyorum ya
  • 22-12-2009, 10:07:59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cybermaximus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadasim ChatlakTurK Bi iş yapıyorsun bari duzgun yapalım kardesım 1 haftadır burda sızlere dıl dokuyoruz bu kadar kısı esenlerdizi scrpti hatalı duzeltıp verebılırmısın 1 haftadir bekliyorum ya
    adam scripti yazmış ücretsiz vermiş paylaşmış düzgün yapmış adam belki foruma girmiyordur zamanı yoktur bakamıyordur baksa bile çözemiyordur o yüzden bedava bir paylaşımda bence hesap sorma hakkın yok
  • 22-12-2009, 10:17:48
    iLqercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam scripti yazmış ücretsiz vermiş paylaşmış düzgün yapmış adam belki foruma girmiyordur zamanı yoktur bakamıyordur baksa bile çözemiyordur o yüzden bedava bir paylaşımda bence hesap sorma hakkın yok
    php bılgım olsa yardım ıstemem herhalde sana mı soracam bırader adamın mesgul olup olmadını sana bısı denırse sen kendını savun ben catlaka bısı demedım sadece bekledımı soledım baskasına yapılmıs yorum senı alakadar etmez
  • 22-12-2009, 10:20:23
    cybermaximus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    php bılgım olsa yardım ıstemem herhalde sana mı soracam bırader adamın mesgul olup olmadını sana bısı denırse sen kendını savun ben catlaka bısı demedım sadece bekledımı soledım baskasına yapılmıs yorum senı alakadar etmez
    esenlerdizi botunda hiçbir sorun yok ben sorunsuz kullanıyorum.
  • 22-12-2009, 11:20:25
    sMooThCRiMiNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    esenlerdizi botunda hiçbir sorun yok ben sorunsuz kullanıyorum.
    paylasabılırmısın sendekını rıca etsem