php bılgım olsa yardım ıstemem herhalde sana mı soracam bırader adamın mesgul olup olmadını sana bısı denırse sen kendını savun ben catlaka bısı demedım sadece bekledımı soledım baskasına yapılmıs yorum senı alakadar etmez
esenlerdizi botunda hiçbir sorun yok ben sorunsuz kullanıyorum.