adam scripti yazmış ücretsiz vermiş paylaşmış düzgün yapmış adam belki foruma girmiyordur zamanı yoktur bakamıyordur baksa bile çözemiyordur o yüzden bedava bir paylaşımda bence hesap sorma hakkın yok
php bılgım olsa yardım ıstemem herhalde sana mı soracam bırader adamın mesgul olup olmadını sana bısı denırse sen kendını savun ben catlaka bısı demedım sadece bekledımı soledım baskasına yapılmıs yorum senı alakadar etmez