• 17-11-2009, 20:05:39
    #82
    Üyeliği durduruldu
    ChatLakTurK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internet explorerdaki kayma sorunu için düzeltme yaptım.

    http://www.qooy.com/files/APHXEXIA/duzeltme.rar

    bunu ana klasörünüze açın üzerine yazın.

    içindekiler;
    index.php
    stil.css
    Fonksiyonlar/Ortak-Fonksiyonlar.php

    bunları hostunuzdakilerle değiştirirseniz sanırım sorun kalmaz.


    Bu arada scriptinde linkini güncelliyorum.

    Kolay gelsin.
    ie6 Kullanan arkadasıma sıteyı gene gosterttım verdıgınız dosyalarla guncelledım ama pek bir şey değişmemiş Site diye bir şey görünmüyor

    Görüntü

    http://i0911.hizliresim.com/2009/11/17/4668.jpg
  • 17-11-2009, 20:20:34
    #83
    Üyeliği durduruldu
    advaldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ie6 Kullanan arkadasıma sıteyı gene gosterttım verdıgınız dosyalarla guncelledım ama pek bir şey değişmemiş Site diye bir şey görünmüyor

    Görüntü

    http://i0911.hizliresim.com/2009/11/17/4668.jpg
    bende sırf bu yüzden 1 hafta önce ie6 dan ie7 ye geçtim.

    ie6 için siteyi front pagede yapmak lazım galiba. sedece o zaman düzgün görünüyor ama onuda google sevmiyor.

    bence sen arkadaşına sevabına windows updete linki yolla güncellesin explorerını

    yada firefoxta önerebilirsin.
  • 17-11-2009, 20:23:08
    #84
    ie6 da sorun devam ediyor ziyaretcilerimin genelde yüzde 10 ie6 kullanıyor ama yüzde 10 da önemli bir rakam
  • 17-11-2009, 20:28:53
    #85
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet bende duymustum onu kanal d star dızılerı yayınlanmıo die
  • 17-11-2009, 20:49:12
    #86
    http://indirmedenfullfilmizle.com/1-...lum-96/30.html siteyi güncelledim fakat güncellemeden sonra bot düzgün çalışmamaya başladı 9 partlık diziyi 30 part cekiyo nasıl beceriyo anlamadım 3 dizi ekledim ücündede 27 -30 part cekti neden böyle yapmış olabilir
  • 17-11-2009, 20:51:47
    #87
    Üyeliği durduruldu
    ChatLakTurK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sırf bu yüzden 1 hafta önce ie6 dan ie7 ye geçtim.

    ie6 için siteyi front pagede yapmak lazım galiba. sedece o zaman düzgün görünüyor ama onuda google sevmiyor.

    bence sen arkadaşına sevabına windows updete linki yolla güncellesin explorerını

    yada firefoxta önerebilirsin.
    Sorun arkadaş değil hocam internet kullananların bir bölümü hala ie6 kullandığı için bencede bu bozukluk giderilmesi lazım dedim.Neyse alt blog açıp sitemizi daha düzgün görüntülemeri için firefox indirme linki ve tanıtım yazısı koyacağım

    Bu arada bot super calısıyor takır takır ekliyorum videoları ellerine sağlık
  • 17-11-2009, 21:09:15
    #88
    Üyeliği durduruldu
    rTaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://indirmedenfullfilmizle.com/1-...lum-96/30.html siteyi güncelledim fakat güncellemeden sonra bot düzgün çalışmamaya başladı 9 partlık diziyi 30 part cekiyo nasıl beceriyo anlamadım 3 dizi ekledim ücündede 27 -30 part cekti neden böyle yapmış olabilir
    türkçe karakterlerde sorun çıkıyodur.



    diziizleyelim botunu düzenledim ve esenler dizi botu yaptım.

    http://www.qooy.com/files/1LKGNROF/botlar.rar

    burdan indirip bot klasörüne atın ve çalıştırın sorun olmaz sanırım.
  • 17-11-2009, 21:12:12
    #89
    Saten artık bir çok tema yapımcısı da ie6 desteği vermemeye başladı. Artık kullanılmasın.
  • 17-11-2009, 21:24:06
    #90
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Etiketleri Renkli nasıl yapabiliriz yardımcı olursan mutlu olurum teşekkürler