ChatLakTurK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende sırf bu yüzden 1 hafta önce ie6 dan ie7 ye geçtim.

ie6 için siteyi front pagede yapmak lazım galiba. sedece o zaman düzgün görünüyor ama onuda google sevmiyor.

bence sen arkadaşına sevabına windows updete linki yolla güncellesin explorerını

yada firefoxta önerebilirsin.
Sorun arkadaş değil hocam internet kullananların bir bölümü hala ie6 kullandığı için bencede bu bozukluk giderilmesi lazım dedim.Neyse alt blog açıp sitemizi daha düzgün görüntülemeri için firefox indirme linki ve tanıtım yazısı koyacağım

Bu arada bot super calısıyor takır takır ekliyorum videoları ellerine sağlık