ChatLakTurK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
internet explorerdaki kayma sorunu için düzeltme yaptım.

http://www.qooy.com/files/APHXEXIA/duzeltme.rar

bunu ana klasörünüze açın üzerine yazın.

içindekiler;
index.php
stil.css
Fonksiyonlar/Ortak-Fonksiyonlar.php

bunları hostunuzdakilerle değiştirirseniz sanırım sorun kalmaz.


Bu arada scriptinde linkini güncelliyorum.

Kolay gelsin.
ie6 Kullanan arkadasıma sıteyı gene gosterttım verdıgınız dosyalarla guncelledım ama pek bir şey değişmemiş Site diye bir şey görünmüyor

Görüntü

http://i0911.hizliresim.com/2009/11/17/4668.jpg