internet explorerdaki kayma sorunu için düzeltme yaptım.
http://www.qooy.com/files/APHXEXIA/duzeltme.rar
bunu ana klasörünüze açın üzerine yazın.
içindekiler;
index.php
stil.css
Fonksiyonlar/Ortak-Fonksiyonlar.php
bunları hostunuzdakilerle değiştirirseniz sanırım sorun kalmaz.
Bu arada scriptinde linkini güncelliyorum.
Kolay gelsin.
ie6 Kullanan arkadasıma sıteyı gene gosterttım verdıgınız dosyalarla guncelledım ama pek bir şey değişmemiş

Site diye bir şey görünmüyor
Görüntü
http://i0911.hizliresim.com/2009/11/17/4668.jpg