• 07-04-2010, 02:34:15
    #46
    Üyeliği durduruldu
    eline sağlık.
  • 07-04-2010, 10:59:45
    #47
    çok güzel bir script tasarımınız da harika olmuş teşekkürler kazım hocam
  • 07-04-2010, 22:48:19
    #48
    <tr>
    <td class="font1" colspan="3">
    <table cellpadding="0" cellspacing="0">
    <%
    50 satır ---> set iurn=bag.execute("select urun.arac,urun.id,urun.fiyat,urun.ivar,urun.birim, urun.indirim,urun.sontarih,urun.ozellik,urun.video from urun where urun.id="& rs("arac"))
    set ursm=server.CreateObject("adodb.recordset")
    ursm.open "select*from resim where uid="& iurn("id") &" order by def,id desc",bag,1,3
    if not ursm.eof then
    resim="../" & ursm("resim")
    else
    resim="../images/spacer.gif"
    end if%>
    <tr>

    Verdiği hata

    Rezervasyon
    Ad Soyad : denedme deneme
    Telefon :5553332
    ?ehir :istanbul
    Aly? Tarihi :07.04.2010
    Teslim Tarihi :29.04.2010
    Adres :yok
    Araç

    Microsoft JET Database Engine error '80040e10'

    No value given for one or more required parameters.

    /s/apanel/rezerved.asp, line 50

    Sorunun ne olduğunu anlayamadım AXSOY Yardım Edermisin.
  • 08-04-2010, 22:08:48
    #49
    AXSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım ve kodlamasını tamamen kendimiz yaptığımız oto kiralama scripti.
    tüm dosyalar mevcut fla psd asp umarım işinize yarar.
    scripti kullanırken bazı yerdeki adres telefon gibi bilgileri değiştirerek kullanın
    AXSOY Nekadarda güzel sölemişsin ama biz burda sorunu çözemiyoruz başından söyleseydin script sorunlu diye hiç uğraşmazdık.

    Ha belki sorunu yoktur biz yapamamışızdır. Ozaman bi yardım ediverde çözelim yani kaç saattir uğraşiyoruz.
  • 08-04-2010, 22:10:12
    #50
    Üyeliği durduruldu
    script marez ewt
  • 09-04-2010, 02:53:48
    #51
    serdark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AXSOY Nekadarda güzel sölemişsin ama biz burda sorunu çözemiyoruz başından söyleseydin script sorunlu diye hiç uğraşmazdık.

    Ha belki sorunu yoktur biz yapamamışızdır. Ozaman bi yardım ediverde çözelim yani kaç saattir uğraşiyoruz.
    Sorunlu değil biz yazdık kullandık müşteriden parasını alamadık işe yarasın diye paylaştık ve şuan bu forumdan indirip kullanan arkadaşlarda var.

    Sorunlu olsa neden paylaşayım, zaten artık tövbe

    Kendi yazıp kodladığımız script yüzüne vvarez paylaşım yasak diye banlandık

    Başta söyleseydin sorunlu diyen arkadaşlar daha bir sürü sayamadığım sebep.

    Zamanım olsa zaten size yardımcı olurum ben sunucu işleri ile meşgulum ve bu sıralar verimerkezi değişimi söz konusu parasını aldığımız işler yetişmiyor inanın.

    Sitedeki herşeyi bize ait biz yazdık çizdik istediğiniz gibide değiştirip kullanabilirsiniz kaynak göstermeden.

    Size tek söyleyeceğim şey sistem sorunsuzdur kullananlar var artık lütfen bizi suçlu görmeye çalışmayın size iyilikte bulunmak istedik özür dileriz birdaha olmaz.
  • 09-04-2010, 11:36:23
    #52
    Nedesek boş şimdi ok.
  • 15-04-2010, 21:17:51
    #53
    paylaşım için teşekkürler axsoy, onu bunu boşver ağzı olan konuşuyor işte
  • 16-04-2010, 23:40:17
    #54
    inn0c3nt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paylaşım için teşekkürler axsoy, onu bunu boşver ağzı olan konuşuyor işte
    sana kaldı millete laf atmak milleti teselli etmek...