serdark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AXSOY Nekadarda güzel sölemişsin ama biz burda sorunu çözemiyoruz başından söyleseydin script sorunlu diye hiç uğraşmazdık.

Ha belki sorunu yoktur biz yapamamışızdır. Ozaman bi yardım ediverde çözelim yani kaç saattir uğraşiyoruz.
Sorunlu değil biz yazdık kullandık müşteriden parasını alamadık işe yarasın diye paylaştık ve şuan bu forumdan indirip kullanan arkadaşlarda var.

Sorunlu olsa neden paylaşayım, zaten artık tövbe

Kendi yazıp kodladığımız script yüzüne vvarez paylaşım yasak diye banlandık

Başta söyleseydin sorunlu diyen arkadaşlar daha bir sürü sayamadığım sebep.

Zamanım olsa zaten size yardımcı olurum ben sunucu işleri ile meşgulum ve bu sıralar verimerkezi değişimi söz konusu parasını aldığımız işler yetişmiyor inanın.

Sitedeki herşeyi bize ait biz yazdık çizdik istediğiniz gibide değiştirip kullanabilirsiniz kaynak göstermeden.

Size tek söyleyeceğim şey sistem sorunsuzdur kullananlar var artık lütfen bizi suçlu görmeye çalışmayın size iyilikte bulunmak istedik özür dileriz birdaha olmaz.