• 20-06-2009, 13:38:41
    #37
    Pm alabilirmiyim
  • 20-06-2009, 13:43:27
    #38
    pm rica ediyorum
  • 22-06-2009, 07:01:45
    #39
    Üyeliği durduruldu
    pm lütfen
  • 22-06-2009, 08:31:31
    #40
    Bende pm alabilirmiyim?
  • 22-06-2009, 12:08:08
    #41
    hocam paylaşım için tşk ederim..
  • 10-07-2009, 16:11:29
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Paylasım için teşekkürler.. Arşive ekliyorum..
  • 15-07-2009, 02:33:42
    #43
    Script için teşekkürler ama bir sorun yaşıyorum,scripti sorunsuz kurdum test için araç rez. yaptım adminden yaptığım rezerv. görünüyor ama hangi aracın rezervasyon edildiği bilgisi görülmüyor ve Db hatası bilgisi veriyor nerede hata yapıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim
  • 07-04-2010, 01:06:32
    #44
    sarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script için teşekkürler ama bir sorun yaşıyorum,scripti sorunsuz kurdum test için araç rez. yaptım adminden yaptığım rezerv. görünüyor ama hangi aracın rezervasyon edildiği bilgisi görülmüyor ve Db hatası bilgisi veriyor nerede hata yapıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim
    sarp aynı sorun bendede var herşey güzel ama bi o sorunu çözemedim Axsoydan yardım bekliyorum
  • 07-04-2010, 01:31:30
    #45
    Paylaşım için teşşekürler. ileride işime yarayacağını düşünerekten arşivime ekledim