Oto Kiralama Sitesi (psd fla asp)
91
●11.884
- 07-04-2010, 22:48:19<tr>
<td class="font1" colspan="3">
<table cellpadding="0" cellspacing="0">
<%
50 satır ---> set iurn=bag.execute("select urun.arac,urun.id,urun.fiyat,urun.ivar,urun.birim, urun.indirim,urun.sontarih,urun.ozellik,urun.video from urun where urun.id="& rs("arac"))
set ursm=server.CreateObject("adodb.recordset")
ursm.open "select*from resim where uid="& iurn("id") &" order by def,id desc",bag,1,3
if not ursm.eof then
resim="../" & ursm("resim")
else
resim="../images/spacer.gif"
end if%>
<tr>
Verdiği hata
Rezervasyon
Ad Soyad : denedme deneme
Telefon :5553332
?ehir :istanbul
Aly? Tarihi :07.04.2010
Teslim Tarihi :29.04.2010
Adres :yok
Araç
Microsoft JET Database Engine error '80040e10'
No value given for one or more required parameters.
/s/apanel/rezerved.asp, line 50
Sorunun ne olduğunu anlayamadım AXSOY Yardım Edermisin. - 08-04-2010, 22:08:48AXSOY Nekadarda güzel sölemişsin ama biz burda sorunu çözemiyoruz başından söyleseydin script sorunlu diye hiç uğraşmazdık.AXSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ha belki sorunu yoktur biz yapamamışızdır. Ozaman bi yardım ediverde çözelim yani kaç saattir uğraşiyoruz. - 09-04-2010, 02:53:48Sorunlu değil biz yazdık kullandık müşteriden parasını alamadık işe yarasın diye paylaştık ve şuan bu forumdan indirip kullanan arkadaşlarda var.serdark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunlu olsa neden paylaşayım, zaten artık tövbe
Kendi yazıp kodladığımız script yüzüne vvarez paylaşım yasak diye banlandık
Başta söyleseydin sorunlu diyen arkadaşlar daha bir sürü sayamadığım sebep.
Zamanım olsa zaten size yardımcı olurum ben sunucu işleri ile meşgulum ve bu sıralar verimerkezi değişimi söz konusu parasını aldığımız işler yetişmiyor inanın.
Sitedeki herşeyi bize ait biz yazdık çizdik istediğiniz gibide değiştirip kullanabilirsiniz kaynak göstermeden.
Size tek söyleyeceğim şey sistem sorunsuzdur kullananlar var artık lütfen bizi suçlu görmeye çalışmayın size iyilikte bulunmak istedik özür dileriz birdaha olmaz. - 16-04-2010, 23:40:17sana kaldı millete laf atmak milleti teselli etmek...inn0c3nt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle