Script için teşekkürler ama bir sorun yaşıyorum,scripti sorunsuz kurdum test için araç rez. yaptım adminden yaptığım rezerv. görünüyor ama hangi aracın rezervasyon edildiği bilgisi görülmüyor ve Db hatası bilgisi veriyor nerede hata yapıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim
sarp aynı sorun bendede var herşey güzel ama bi o sorunu çözemedim Axsoydan yardım bekliyorum