• 17-06-2010, 15:15:12
    #73
    irFaNLiNe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siten için ay da eklemişsin oraya. Fakat js den formatı değiştirmemişsin.

    js\jquery.countdown.js dosyasının 37. satırında
    format: 'dHMS'
    yazar
    oradaki;
    d=gün
    h=saat
    m=dakika
    s=saniye'dir..

    sen onu
    format: 'yodHMS'
    olarak değiştirirsen yıl ve ay da eklemiş olursun..

    Ha index.html in 19. satırını da

    	$('#defaultCountdown').countdown({since: austDay, layout: '{yn} {yl}, {on} {ol}, {dn} {dl}, {hn} {hl}, {mn} {ml}, ve {sn} {sl}'});
    ile değiştir.
    şimdi daha iyi oldu.
    yaşlanmışız be yaw.
  • 17-06-2010, 18:13:03
    #74
    Ganez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi daha iyi oldu.
    yaşlanmışız be yaw.
    Hocam neredeyse 8 yıl olmuş yaf.. Allah bozmasın
  • 17-06-2010, 20:19:29
    #75
    irFaNLiNe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neredeyse 8 yıl olmuş yaf.. Allah bozmasın
    daha bozulmaz canım, 1 sene olyor nerdeyse işi resmeiyete dökdük.
  • 18-06-2010, 15:28:00
    #76
    irFaNLiNe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sayfa forumda sevgililer günü scripti olarak geçiyordu. Birz düzenlemişsin fakat içindeki yazıyı bile değiştirmemişsin

    Neyse daha orjinal birşey olması lazım. Tamam dediğiniz gibi bir kız sayfanın html mi flash mı olduğunu anlayamaz fakat arasındaki farkı elbet anlar
    evet vermiştiler ama o r10a takılmıyor
    görme şansı yok yani.Hem yazılar hoştu birazcık editledim yada ekledim..gönderdim gitti
  • 15-07-2010, 20:20:51
    #77
    https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...lasiyorum.html

    Buraya bakabilirsiniz.
  • 16-07-2010, 12:26:21
    #78
    site yapmaktan daha güzel bir hediye de verebilirsin
  • 16-07-2010, 13:17:54
    #79
    Hediyesini zaten veriyorum vakti zamanı gelince. 2. ayımızda çok özel bir sürpriz yapmıştım.
    Ayrıntıları burda (forumun linki reklam sayılmaz inş.):
    http://forum.donanimhaber.com/m_4031..._/key_//tm.htm

    böyle değişik şeyler de yapmak gerekir işte.. şehir dışından geldiğimde ona basit bir bileklik yapmıştım. kendim yapmam daha güzel oluyor aslında. tam onun zevklerine göre bir şey hazırladım. dün verdim çok beğendi
  • 09-12-2010, 23:53:18
    #80
    verilen linklerin hepsi boş, konuyu hortlatmak istemezdim ama...

    koskoca webmaster forumlarındasınız demoları kendi sitenizde kurun da silinmesin bari. veya dosyalar...

    linklerin hepsi kırık.
  • 12-12-2010, 01:28:20
    #81
    seniseviyorumnilay.tk Bunu yapmıstım zamanında.