Bu sayfa forumda sevgililer günü scripti olarak geçiyordu. Birz düzenlemişsin fakat içindeki yazıyı bile değiştirmemişsin
Neyse daha orjinal birşey olması lazım. Tamam dediğiniz gibi bir kız sayfanın html mi flash mı olduğunu anlayamaz fakat arasındaki farkı elbet anlar
evet vermiştiler ama o r10a takılmıyor

görme şansı yok yani.Hem yazılar hoştu birazcık editledim yada ekledim..gönderdim gitti