Hediyesini zaten veriyorum vakti zamanı gelince. 2. ayımızda çok özel bir sürpriz yapmıştım.
Ayrıntıları burda (forumun linki reklam sayılmaz inş.):
http://forum.donanimhaber.com/m_4031..._/key_//tm.htm

böyle değişik şeyler de yapmak gerekir işte.. şehir dışından geldiğimde ona basit bir bileklik yapmıştım. kendim yapmam daha güzel oluyor aslında. tam onun zevklerine göre bir şey hazırladım. dün verdim çok beğendi