• 31-05-2008, 20:06:45
    #1
    forumda phpler kapış kapış asp paylaşan yok mu arkadaşlar?

    elinde olan varsa ;botlu bi video scripti paylaşabilecek olan var mı?(asp)
  • 01-06-2008, 09:54:15
    #2
    Valla benim hosting linux bu yüzden asp ile ilgilenmiyorum ve dolaısıyla yok yani ... forumdakiler de daha çok php yi seviyor heralde...
  • 01-06-2008, 16:00:05
    #3
    aynen R10 cular hep Php ci insan bizim gibi Aspcileride Düşünür =P Neyse yakında Asp Paylaşanlarda cıkar =)