Konu
forumda phpler kapış kapış asp paylaşan yok mu?
01-06-2008, 16:00:05
#3
ExkisehiR
aynen R10 cular hep Php ci insan bizim gibi Aspcileride Düşünür =P Neyse yakında Asp Paylaşanlarda cıkar =)