Konu
forumda phpler kapış kapış asp paylaşan yok mu?
01-06-2008, 09:54:15
#2
irFaNLiNe
Valla benim hosting linux bu yüzden asp ile ilgilenmiyorum ve dolaısıyla yok yani ... forumdakiler de daha çok php yi seviyor heralde...