Merhabalar,
Konuyu umarım doğru yere açmışımdır.
Genelde hep ben script isterdim zamanım yoktu param çoktu , şimdi 2 haftalık boş zamanım var günde 2 saat ayırarak script yazmayı düşünüyorum ve ücretsiz sunmayı düşünüyorum. Herkesin yararlanmasını istiyorum.
Ne tür bir scripte ihtiyaç var şuanda ? Zamanımı ona göre harcamak istiyorum.
2 Haftalık Boş Zamanım Var Script Yazıcam
12
●1.008
- 06-09-2014, 11:42:51
- 06-09-2014, 14:03:53Yanlış bişeymi düşündüm ?vatanist_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2014, 14:48:53yok üstadım sakın yanlış anlamayın fikriniz çok hoş fakat şefkinizi kırmak gibi olmasın da ücretsiz scriptler bölümünde şöyle bir arama yapın okadar çok aynı konudan varki herkez hala bir umutla şunu yapın bunu yapın diye yazıyor

Allah kolaylık versin... - 07-09-2014, 12:06:01Bu olaydan ötürü yinemi demiştir arkadaşımız..
https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ekleriniz.html
1. ) Oyun
2. ) Video
3. ) Portal ( Teknoloji - Kadn - Genel )
4. ) Makale - Hikaye - Fıkra - Şiir
5. ) Portfölyö
6. ) Haber
7. ) Soru Cevap
8. ) Toplist
9. ) 9gag
10. ) karikatür
11. ) mp3 dinleme
12. ) ilan
13. ) domain satış - 08-09-2014, 09:47:07ama birtek o değil onun gibi okadar çokkisimsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2014, 10:11:09Aynen hocam ben güncel olanı ilettimvatanist_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-09-2014, 12:17:12Sonradan pişman olacağın hareketler de bulunma hocam.simsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben konumun arkasındayım.
İyi forumlar. - 08-09-2014, 13:59:01ben hiç bir şekilde hakaret etmedim hocam edecek olsam sizin konunuz altında yorum yapardım yanlış anlama oldu sanırım eğer ben yanlış anlaşımlaya megel vermişsimde özür dilerim kardeşim.. kusura bakma.
en çok sizin konunuzda bu şekilde konu olmuştu tekrardan özür dilerim yanlış bir şey söylemişsem
