ben hiç bir şekilde hakaret etmedim hocam edecek olsam sizin konunuz altında yorum yapardım yanlış anlama oldu sanırım eğer ben yanlış anlaşımlaya megel vermişsimde özür dilerim kardeşim.. kusura bakma.
en çok sizin konunuzda bu şekilde konu olmuştu tekrardan özür dilerim yanlış bir şey söylemişsem