Merhabalar,
Konuyu umarım doğru yere açmışımdır.
Genelde hep ben script isterdim zamanım yoktu param çoktu , şimdi 2 haftalık boş zamanım var günde 2 saat ayırarak script yazmayı düşünüyorum ve ücretsiz sunmayı düşünüyorum. Herkesin yararlanmasını istiyorum.
Ne tür bir scripte ihtiyaç var şuanda ? Zamanımı ona göre harcamak istiyorum.