• 17-08-2014, 00:38:08
    #10
    Flatlab admin temasını dağıtma hakkını size kim veriyor?
  • 17-08-2014, 00:41:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten harika bir script ellerine sağlık.
  • 17-08-2014, 00:42:16
    #12
    Mustafa Maşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Flatlab admin temasını dağıtma hakkını size kim veriyor?
    Tema satın alınıp tarafımca hemen hemen bütün özellikleri devre dışı bırakılarak ufak hatlarıyla kullanılmıştır. Temanın sunduğu tüm özellikler kapalı durumdadır.
  • 17-08-2014, 01:17:43
    #13
    RebornChild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema satın alınıp tarafımca hemen hemen bütün özellikleri devre dışı bırakılarak ufak hatlarıyla kullanılmıştır. Temanın sunduğu tüm özellikler kapalı durumdadır.
    Extended lisans alsanız dahi dağıtma hakkınız olmuyor diye biliyorum. Tema üzerinde ciddi şekilde kırpma yaptığınız panelden belli oluyor ama bu şekilde ücretsiz sunulması pek hoş olmamış gibi.
  • 17-08-2014, 02:21:01
    #14
    Mustafa Maşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Extended lisans alsanız dahi dağıtma hakkınız olmuyor diye biliyorum. Tema üzerinde ciddi şekilde kırpma yaptığınız panelden belli oluyor ama bu şekilde ücretsiz sunulması pek hoş olmamış gibi.
    Haklısınız. Fakat zaten dikkat çekilmek istenen nokta sitenin tasarım kısmı. Admin paneli hoş dursun diye dediğim gibi hemen hemen cilalı olan herşeyi çıkardım ki esas emek verilen noktaları dağıtılmasın diye. Gerekirse admin panelini komple değişip tekrar yayına alırım. İlginiz için teşekkürler.
  • 17-08-2014, 21:57:13
    #15
    Bu kadar emek harcanmış temayı dağıttığınıza göre baya sinirlendirmiş yaptıran şahıs sizi
    Emeğinize sağlık hocam.
  • 17-08-2014, 22:19:57
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Teşekkürler. Tasarım hoş olmuş.
  • 17-08-2014, 22:37:44
    #17
    Teşekkürler Ellerine,gözlerine,aklına sağlık
  • 17-08-2014, 23:39:17
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    RebornChild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk olarak merhabalar arkadaşlar, bu kurumsal site işini bundan 1 sene önce bir müşterim tarafından aldım. Sorunsuz bir şekilde yaptım. Fakat 1 senedir ödeme alamadığımdan tesliminide yapmadım. Hosting ve domain ücretide cebimden çıkıp verdiğim emekte yanıma kar kalmıştır. Belki birilerinin işine yarar diye paylaşıyorum. Spesifik olarak bir firma için yapıldığından bazı yerler admin paneli yardımıyla ne yazıkki düzenlenemesede sitenin resimlerdede görebileceğiniz gibi çoğu yeri kolaylık ile düzenlenebilmektedir. Site tasarımı komple bana aittir. Kodlamasıda bana aittir. Admin paneli tasarımı internet üzerinden hazır temin edilip ihtiyaç doğrultusunda çok büyük düzenlemeler yapılmıştır.

    Demo Adresi:
    http://www.piramitmermer.com
    Admin Paneli Demo:
    http://www.piramitmermer.com/pidmin/ (Admin panel demo kullanıcı bilgileri sitenin sağlığı açısından kaldırılmıştır. Resimlerde herşey açıktır admin paneliyle ilgili olarak)

    Dosyalar içerisinde FTP Dosyaları, PSD Dosyaları ve Veritabanı Mevcuttur. Biraz kod bilgisi ile heryeriyle rahatlıkla oynayabilirsiniz. Takıldığınız yerlerde neyin nerede olduğunu açıklayabilirim. Admin panel sistemi sorunsuz olarak çalışmaktadır. Gerisini resimler anlatsın







    Dosyalar içerisindeki sistem.php dosyasını açıp resimdeki yerlere database name, k.adi ve şifrenizi girdiğinizde sistem sorunsuz çalışıcaktır. Tabi site adresi kısmını güncellemeyi unutmayın.





    Umarım işinize yarar. Buyrun Dosyayı İndirin (
    Tıkla İnsin )...
    admin panel girişini PM İle acil bir şekilde gönderirseniz çok memnun olurum