Extended lisans alsanız dahi dağıtma hakkınız olmuyor diye biliyorum. Tema üzerinde ciddi şekilde kırpma yaptığınız panelden belli oluyor ama bu şekilde ücretsiz sunulması pek hoş olmamış gibi.
Haklısınız. Fakat zaten dikkat çekilmek istenen nokta sitenin tasarım kısmı. Admin paneli hoş dursun diye dediğim gibi hemen hemen cilalı olan herşeyi çıkardım ki esas emek verilen noktaları dağıtılmasın diye. Gerekirse admin panelini komple değişip tekrar yayına alırım. İlginiz için teşekkürler.