Tema satın alınıp tarafımca hemen hemen bütün özellikleri devre dışı bırakılarak ufak hatlarıyla kullanılmıştır. Temanın sunduğu tüm özellikler kapalı durumdadır.
Extended lisans alsanız dahi dağıtma hakkınız olmuyor diye biliyorum. Tema üzerinde ciddi şekilde kırpma yaptığınız panelden belli oluyor ama bu şekilde ücretsiz sunulması pek hoş olmamış gibi.