Mustafa Maşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Flatlab admin temasını dağıtma hakkını size kim veriyor?
Tema satın alınıp tarafımca hemen hemen bütün özellikleri devre dışı bırakılarak ufak hatlarıyla kullanılmıştır. Temanın sunduğu tüm özellikler kapalı durumdadır.