• 09-04-2008, 20:28:56
    #64
    Üyeliği durduruldu
    Çok hoş olmuş.
    tebrikler.
  • 10-04-2008, 00:59:09
    #65
    paylaşım için çok sağol +rep
  • 10-04-2008, 01:01:13
    #66
    Üyeliği durduruldu
    Paylaşım için tşkler çok güzel
  • 28-04-2008, 04:23:05
    #67
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Eline saglik, cok güzel olmus
  • 06-05-2008, 10:05:59
    #68
    hamdi beyd sizin kadar cömert olsa iyi olur
  • 06-05-2008, 14:28:00
    #69
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk denememde büyük ödülü kaptım. 1 YTL bozdur bozdur harca

    http://img167.imageshack.us/img167/9416/adszza8.png

    Script çok güzel olmuş eline sağlık.
  • 06-05-2008, 20:27:42
    #70
    Yokum diyorr

    Acun ILICALI

    Daha da geliştirilebilir... Teşekkürler
  • 09-06-2008, 18:29:50
    #71
    bencede biraz daha geliştirilebilir güzel bir script
  • 19-01-2009, 01:16:14
    #72
    Üyeliği durduruldu
    tskler