• 06-02-2008, 19:10:23
    #37
    400 Ytl kazandım

    Güzel bir uygulama olmuş. Emek verip paylaştığın için teşekkürler.
  • 06-02-2008, 19:18:36
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gercekden güzel olmuş ellerine saglık birde ses olsaymış o zaman mükemmel olurmuş
  • 06-02-2008, 20:16:54
    #39
    Elinize Sağlık.

    Birkaç Önerim Var;

    *Üyelerin İsimlerini de gösteren Puan Durumu gibi birşey eklenip
    *Oyunun bazı yerlerine Acun Ilıcalı'nın ses ve yorumları eklenip
    *Çeşitli ses efektleri eklenip
    *Görselde biraz daha çalışılırsa

    Çok daha eğlenceli olur diye düşünüyorum oynamak.
  • 06-02-2008, 20:49:48
    #40
    Eline sağlık güzel olmuş hamdi beyin tekliflerine bittim ben
  • 06-02-2008, 23:12:47
    #41
    Emeğine sağlık. Güzel olmuş
  • 18-02-2008, 02:42:53
    #42
    Tebrikler!!!
    Kutunuzdan 250.000 YTL çıktı

    Tamı tamına 250.000 YTL kazandınız

    Çok Güzel ya Eline sağlık
  • 18-02-2008, 02:50:49
    #43
    sunucuoptimizasyon.com
    Tebirkler!!!
    0 YTL kazandınız!
    Şimdi kutunuzda ne varmış bakalım?

    Malesef kutunuzda 20 YTL varmış


    hamdi beyin 0 ytl lik teklfini kabul ettim
  • 18-02-2008, 04:47:30
    #44
    Ben demoyu da down. adresini de açamadım bende sorun verdi ama sorun bende ed olabilir..
    Yorumlara bakılırsa güzel olmuş.Emeğine sağlık.
  • 18-02-2008, 10:24:19
    #45
    Ellerine saglik cok guzel olmus
    başarılar..