Varmısın Yokmusun Oyunu - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Varmısın Yokmusun Oyunu
71
●
5.687
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
Ücretsiz Scriptler
Varmısın Yokmusun Oyunu
1
2
3
4
5
6
7
8
06-02-2008, 19:10:23
#37
Gookhan
400 Ytl kazandım
Güzel bir uygulama olmuş. Emek verip paylaştığın için teşekkürler.
06-02-2008, 19:18:36
#38
EkoL
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Gercekden güzel olmuş ellerine saglık birde ses olsaymış o zaman mükemmel olurmuş
06-02-2008, 20:16:54
#39
STRONGHOLD
Elinize Sağlık.
Birkaç Önerim Var;
*Üyelerin İsimlerini de gösteren Puan Durumu gibi birşey eklenip
*Oyunun bazı yerlerine Acun Ilıcalı'nın ses ve yorumları eklenip
*Çeşitli ses efektleri eklenip
*Görselde biraz daha çalışılırsa
Çok daha eğlenceli olur diye düşünüyorum oynamak.
06-02-2008, 20:49:48
#40
HerackLes
Eline sağlık güzel olmuş hamdi beyin tekliflerine bittim ben
06-02-2008, 23:12:47
#41
Entegre
Emeğine sağlık. Güzel olmuş
18-02-2008, 02:42:53
#42
Burockz
Tebrikler!!!
Kutunuzdan 250.000 YTL çıktı
Tamı tamına 250.000 YTL kazandınız
Çok Güzel ya Eline sağlık
18-02-2008, 02:50:49
#43
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Tebirkler!!!
0 YTL kazandınız!
Şimdi kutunuzda ne varmış bakalım?
Malesef kutunuzda 20 YTL varmış
hamdi beyin 0 ytl lik teklfini kabul ettim
18-02-2008, 04:47:30
#44
HuNTeRLoRD
Ben demoyu da down. adresini de açamadım bende sorun verdi ama sorun bende ed olabilir..
Yorumlara bakılırsa güzel olmuş.Emeğine sağlık.
18-02-2008, 10:24:19
#45
dreamweav3r
Ellerine saglik cok guzel olmus
başarılar..
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler