Varmısın Yokmusun Oyunu - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Varmısın Yokmusun Oyunu
71
●
5.687
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
Ücretsiz Scriptler
Varmısın Yokmusun Oyunu
1
2
3
4
5
6
7
8
30-01-2008, 22:47:20
#28
Ali21
Üyeliği durduruldu
Acaba Bunu Sciprt haline Getirebilecek Arkadşa Varmı ? eğer Olursa gerçekten Güzel Olur
30-01-2008, 23:32:53
#29
x-treme
teklif algoritması çok saçma olsada gerçekten vakit ayrılmış, emek sarf edilmiş hakkını yememek lazım, js fena değil..
Bunun için birkaç örnek var piyasada (SWF halinde) decompile edip kurcalayabilirsin..
31-01-2008, 00:13:26
#30
Caddeciyiz
Tebrikler çok güzel olmuş fakat, tekliflerde şu ankinden %20 düşük olsa daha iyi olurmuş
31-01-2008, 00:28:40
#31
webalem
Üyeliği durduruldu
güzel olmuş biraz görsellik ve ses falan eklense dahada iyi olur geliştirilebilir.
31-01-2008, 13:06:09
#32
imazy
ne şanslıymışım be ilk oynayışımda
Tebirkler!!!
250.100 YTL kazandınız!
31-01-2008, 16:31:48
#33
M3DL1N3
Üyeliği durduruldu
bencede cok güzel bir oyunmuş
01-02-2008, 00:35:32
#34
erdoo
Biraz basit ama genede güzel. internette artık oyun diye aratan kalmadı varsa yoksa varmısın yokmusun
06-02-2008, 13:56:57
#35
ErenCEYLAN
super olmuş emegine saglık
06-02-2008, 18:05:07
#36
cnone
Teşekkürler çok güzel olmuş
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler