• 13-01-2008, 13:50:24
    #37
    bende sunucuya cekecektim 35 kb cekiyor. Kendi sunucusuna ceken arkadaşlar olursa link verirlerse sevinirim.
  • 13-01-2008, 14:26:55
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten çok işime yaradı saolun.
  • 13-01-2008, 14:34:21
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba

    Bu scripti kurmak istiyorum ama becerbileceğimi sanmıyorum. Scripti yayınlayan arkadaşın pm kutusu dolmuş. Burdan yazayım dedim. Bana bu scripti kurarmısınız, emeğinizin karşılını vermek koşuluyla.
    saygilar
  • 14-01-2008, 02:50:55
    #40
    umarım iyidir indirelim
  • 14-01-2008, 17:21:20
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Murky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurduğun yerin adresini verir misin?
    H3k.org/oyun buraya kurdum dostum... Yardımcı olursan sevinirim..
  • 15-01-2008, 21:52:25
    #42
    çok yavaş çekiliyor oyunlar
  • 15-01-2008, 23:16:33
    #43
    Ben boş SQL'i kurdum. Admin kul.adı pass nerede acaba , sql'de bulamadım ?

    Buldum : deneme / deneme
  • 16-01-2008, 12:10:25
    #44
    Üyeliği durduruldu
    murky halen senden cevap bekliyorum arkadaşım sorunumu çözebildin mi acaba ?
  • 16-01-2008, 14:23:12
    #45
    arkadaşım çok saol scripti siteme kurdum.Problemsiz olarak çalışıyo...