• 22-04-2008, 01:54:03
    Üyeliği durduruldu
    resimlerin ve oyunların çıkması için lazım geleni ben yazmıştım. veri adlı klasör oluşturun mesala oyun shadow.sfw resmide misal shdw.gif ikisinide veri adlı klasöre yükleyin ve sadece dosya adını shdw.gif yazın link belirtmeyin resimler çıkacaktır
  • 22-04-2008, 12:19:14
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten Güzel Bi Script Saol
  • 01-05-2008, 21:06:19
    Teşekkürler hemşerim mükemmel bi script.
    +Rep
  • 02-05-2008, 21:20:21
    turkweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapan ve paylaşandan Allah razi olsun yanliz her sayfaya toplist veya reklam nasil ekliyebiliriz yardimci olursan cok tşk ederim birde en ustte sole bi hata var
    The encoded file /home/izlen/public_html/footer.php has expired or is corrupt.bu hatayayida giderirsek tam olarak faydalanmiş olcaz çok tşk.
    Bu hatayı çözebilen varmı
  • 02-05-2008, 22:47:38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sanırım arkadaşın şifreleyip dağıttığı footer.php dosyası bozulmuş. O yüzden bu hatayı veriyor.
  • 03-05-2008, 12:28:45
    rastgele oyun kısmındaki resimler çıkıyor fakat herhangi bir bölüm deki oyunların resimleri gözükmüyor... link http://www.vebsitem.com
  • 04-05-2008, 14:07:03
    turkweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapan ve paylaşandan Allah razi olsun yanliz her sayfaya toplist veya reklam nasil ekliyebiliriz yardimci olursan cok tşk ederim birde en ustte sole bi hata var
    The encoded file /home/izlen/public_html/footer.php has expired or is corrupt.bu hatayayida giderirsek tam olarak faydalanmiş olcaz çok tşk.
    Tamamdır buldum hatayı
    Alıntı
    Kurulum için önce "footer.php" hariç tümünü ftpye yükleyin.
    Ondan sonra "footer.php" yi gönderirken "Transfer Type" kesinlikle "Binary" olmalı.
  • 04-05-2008, 16:32:14
    Üyeliği durduruldu
    Herşey gayet güzel çalışıyor ama kolem.php ile oyun çekince oyunlar çalışıyor fakat resimleri çıkmıyor. Bunu nasıl halledebiliriz.?
  • 04-05-2008, 18:31:49
    Oyunları bilgisayarımıza kaydedip oynayabilme seçeneğimiz var mı acaba?
    veri.tar ı indirip masaüstüne çıkartabiliyor muyuz, çıkartırsak içinden oyunlar çıkıyor mu yoksa başka şeyler mi çıkıyor?