Oyunları bilgisayarımıza kaydedip oynayabilme seçeneğimiz var mı acaba?
veri.tar ı indirip masaüstüne çıkartabiliyor muyuz, çıkartırsak içinden oyunlar çıkıyor mu yoksa başka şeyler mi çıkıyor?