Merhaba

Bu scripti kurmak istiyorum ama becerbileceğimi sanmıyorum. Scripti yayınlayan arkadaşın pm kutusu dolmuş. Burdan yazayım dedim. Bana bu scripti kurarmısınız, emeğinizin karşılını vermek koşuluyla.
saygilar