• 14-03-2008, 18:57:08
    #55
    doronty37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mySQL uyumlu hali test ediliyor. msSQL uyumlu hali de hazırlanıyor. Ondna sonra düzenlenecek ufak tefek birkaç şey var. Muhtemelen Mart içerisinde yayınlanır.
    şuan access veritabanı kullanan bir sitem var.
    peki mysql versiyonu çıktığında sorunsuz onu mysql tabana çevirebilirmiyiz? Yani importer olucak mı?
  • 14-03-2008, 21:07:56
    #56
    büyük ihtimal ünkü bende şuanda 300 haber o zaman kadar 500 olur.
  • 30-03-2008, 23:55:34
    #57
    Üyeliği durduruldu
    tesekkurler ben de kurdum ama bu sonlarını html olayını beceremedım 404 hata sayfasını yonlendıremedım bır turlu hostcu error.html yı duzenleyeceksın dedı ama bır turlu yapamadım yardımcı olacak arkadas varsa sevınırım tesekkurler.bırde bu haber portalında haber botu var sanırım o ne ıse yarıyor
  • 31-03-2008, 00:46:03
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan access veritabanı kullanan bir sitem var.
    peki mysql versiyonu çıktığında sorunsuz onu mysql tabana çevirebilirmiyiz? Yani importer olucak mı?
    Evet, daha önce sistemi kullanlar için bir yükseltme sayfası olacak. Access'teki bilgileri msSQl veya mySQL, artık hangisini kullanacaksanız, ona otomatik olarak çevirebileceksiniz.

    altay76 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tesekkurler ben de kurdum ama bu sonlarını html olayını beceremedım 404 hata sayfasını yonlendıremedım bır turlu hostcu error.html yı duzenleyeceksın dedı ama bır turlu yapamadım yardımcı olacak arkadas varsa sevınırım tesekkurler.bırde bu haber portalında haber botu var sanırım o ne ıse yarıyor
    Kullandığınız kontrol paneli nedir?

    Son kontroller yapılıyor artık. Bir aksilk olmazsa bu hafta çıkar muhtemelen.

    Hatta ben şunu 7 Nisan yapayım da, doğum günü hediyesi olsun
  • 31-03-2008, 01:31:30
    #59
    doronty37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, daha önce sistemi kullanlar için bir yükseltme sayfası olacak. Access'teki bilgileri msSQl veya mySQL, artık hangisini kullanacaksanız, ona otomatik olarak çevirebileceksiniz.


    Kullandığınız kontrol paneli nedir?

    Son kontroller yapılıyor artık. Bir aksilk olmazsa bu hafta çıkar muhtemelen.

    Hatta ben şunu 7 Nisan yapayım da, doğum günü hediyesi olsun
    7 nisan benimde doğum günüm dostum
  • 31-03-2008, 03:54:18
    #60
    Üyeliği durduruldu
    hadi hayırlısı o zaman onu bekleyelımde su benım ısı bır halledelım ama yenısı cıkmadan
  • 11-04-2008, 18:27:51
    #61
    Üyeliği durduruldu
    doronty37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mySQL uyumlu hali test ediliyor. msSQL uyumlu hali de hazırlanıyor. Ondna sonra düzenlenecek ufak tefek birkaç şey var. Muhtemelen Mart içerisinde yayınlanır.
    arkadasım baya yogunsun sanırım umarım en kısa surede yayınlanır kolay gele
  • 29-04-2008, 03:09:39
    #62
    Aşağıdaki belirtilen yeni özellik ve düzenlemeleri içeren MyDesign Haber v0.5.2 yayınlanmıştır.

    mySQL ve msSQL desteği eklendi.

    Dilediğiniz tarihler arasındaki yorumları ve haberleri silme özelliği eklendi.

    Tüm haberlerin okunma sayılarını sıfırlama özelliği eklendi.

    Site adminlerinin, istedikleri editör hesabıyla haber eklemeleri özelliği eklendi.

    Anketlerde, oy oranı ile birlikte, oy sayısının da gösterilmesi sağlandı.

    Sadece köşe yazısı yazma yetkisine sahip olan "Köşe Yazarı" editör grubu eklendi.

    Site yöneticilerinin, haber okuma sayfalarından, haber düzenleme ve silmesi özelliği eklendi.

    Haber metinlerinin yazı büyüklüklerinin kullanıcı tarafından belirlenebilmesi özelliği eklendi.

    Site görünümü düzenlendi.

    Bugün, Dün, Son 7 Gün ve Bu Ay En Çok Okunan Haberler bölümleri eklendi.



    Test:
    MyDesign Haber - Anasayfa

    İndirmek için tıklayın.

    Kurulum:
    Dosyaları web alanınıza yükledikten sonra, Beni Oku.html sayfasında belirtilen ayarları yaptıktan sonra siteniz.com[haber]/kur.asp sayfasını çalıştırın.

    Versiyon yükseltme:
    Şuanda Access kullanıcı iseniz ve mySQL / msSQL versiyonlarından birini kullanmak istiyorsanız, access veritabanı dışındaki tüm dosyaları eskilerinin üzerine kaydedin ve siteniz.com[haber]/kur.asp sayfasını çalıştırın. Kurulum ekranı sizi yönlendirecektir.

    Access kullanmaya devam edecekseniz, yine access veritabanı dışındaki dosyaları web alanına yükledikten sonra, daha önceki şekilde kullanmaya devam edebilirsiniz. Herhangi bir kurulum işlemi yapmanıza gerek yoktur.
  • 23-06-2008, 21:40:47
    #63
    Üyeliği durduruldu
    merhaba, ben uzun süredir mydesign sistemini kullanıyorum v4.3 acaba mydesign v.5.2 ye sürüm yükseltebilir miyim bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.