Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan access veritabanı kullanan bir sitem var.
peki mysql versiyonu çıktığında sorunsuz onu mysql tabana çevirebilirmiyiz? Yani importer olucak mı?
Evet, daha önce sistemi kullanlar için bir yükseltme sayfası olacak. Access'teki bilgileri msSQl veya mySQL, artık hangisini kullanacaksanız, ona otomatik olarak çevirebileceksiniz.

altay76 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tesekkurler ben de kurdum ama bu sonlarını html olayını beceremedım 404 hata sayfasını yonlendıremedım bır turlu hostcu error.html yı duzenleyeceksın dedı ama bır turlu yapamadım yardımcı olacak arkadas varsa sevınırım tesekkurler.bırde bu haber portalında haber botu var sanırım o ne ıse yarıyor
Kullandığınız kontrol paneli nedir?

Son kontroller yapılıyor artık. Bir aksilk olmazsa bu hafta çıkar muhtemelen.

Hatta ben şunu 7 Nisan yapayım da, doğum günü hediyesi olsun