doronty37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, daha önce sistemi kullanlar için bir yükseltme sayfası olacak. Access'teki bilgileri msSQl veya mySQL, artık hangisini kullanacaksanız, ona otomatik olarak çevirebileceksiniz.


Kullandığınız kontrol paneli nedir?

Son kontroller yapılıyor artık. Bir aksilk olmazsa bu hafta çıkar muhtemelen.

Hatta ben şunu 7 Nisan yapayım da, doğum günü hediyesi olsun
7 nisan benimde doğum günüm dostum