• 09-05-2013, 17:00:14
    #1
    Arkadaşlar Daha önce w*rez bir script kullandığımı öğrendim . ve anında scripti kaldırdım sonra fiyat araştırması yaptım ve ücretleri yüksek scriptler gördüm buda beni yeni bir script yazmaya yöneltti.
    Tasarım biraz Alıntı olabilir ama değişik olduğuna inanıyorum

    Site Adresi; xxx

    Konu altından nasıl daha iyi geliştirebileceğimi ekleyerek yorumlarınızı atarsanız sevinirim

    PANELE GİRİŞ YAPILMAMIŞ - 1



    PANELE GİRİŞ YAPILMAMIŞ - 2



    PANELE GİRİŞ YAPILMIŞ - 1



    ADMİN PANELİ GÖRÜNTÜLERİ

    henüz bitmedi tasarımı*
  • 09-05-2013, 17:02:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tasarım aşırı kötü , renkler olsun objeler olsun bence komple yeniden tasarla çünkü gerçekten göz yoruyor ayrıca renk uyumu felan berbat. Yinede eline sağlık emek sonuçta.
  • 09-05-2013, 17:03:26
    #3
    Hunterboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım aşırı kötü , renkler olsun objeler olsun bence komple yeniden tasarla çünkü gerçekten göz yoruyor ayrıca renk uyumu felan berbat. Yinede eline sağlık emek sonuçta.
    Ben hoş bir tasarım olduğunu düşünüyordum siteye girip incelediniz mi acaba
  • 09-05-2013, 17:07:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    mahirtaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hoş bir tasarım olduğunu düşünüyordum siteye girip incelediniz mi acaba
    Objeleri PNG transparan yapmalısın ve site ölçüsü aşağıya inmemesi gerekli bana göre kusular böyle ve gerçekten görüntü hoş değil kötülemek gibi olmasın emeğine saygı duyuyorum ama gerçekleri saklamak olmaz. Objeleri yeniden konumlandır ve Transparan olsun, Yazı fontu biraz daha değişik hoş birşeyler olabilir Giriş yap logosu berbat. Daha profesyonel bir logo yapmalısın vsvs. Biraz daha uğraş dostum, eline sağlık tekrardan.
  • 09-05-2013, 17:12:24
    #5
    Hunterboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Objeleri PNG transparan yapmalısın ve site ölçüsü aşağıya inmemesi gerekli bana göre kusular böyle ve gerçekten görüntü hoş değiş kötülemek gibi olmasın emeğine saygı duyuyorum ama gerçekleri saklamak olmaz. Objeleri yeniden konumlandır ve Transparan olsun, Yazı fontu biraz daha değişik hoş birşeyler olabilir Giriş yap logosu berbat. Daha profesyonel bir logo yapmalısın vsvs. Biraz daha uğraş dostum, eline sağlık tekrardan.
    Hocam en son resimdeki obje hariç hepsi transparan zaten en sondaki objeye ben müdahale edemem çünkü uygulamayı kullanan kişinin twitter profil resmini otomatik alıyor . Yazı fontu ve Logo konusunda Düzeltmeler yapacağım hocam
  • 11-05-2013, 10:34:18
    #6
    tasarımı gördüğüm gibi siteyi kapattım. Okadar kötü olduğunu düşünmüyordum ALAN adınız çok güzel değerini bilin.
  • 11-05-2013, 14:20:59
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tasarımı gördüğüm gibi siteyi kapattım. Okadar kötü olduğunu düşünmüyordum ALAN adınız çok güzel değerini bilin.
    sanırım gerçekten kötü baştan bir tasarım yapmak lazım. şimdi yeni bir tasarıma başlıyorum P.M ile bana ulaşabilirmisiniz rica etsem.