Hunterboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Objeleri PNG transparan yapmalısın ve site ölçüsü aşağıya inmemesi gerekli bana göre kusular böyle ve gerçekten görüntü hoş değiş kötülemek gibi olmasın emeğine saygı duyuyorum ama gerçekleri saklamak olmaz. Objeleri yeniden konumlandır ve Transparan olsun, Yazı fontu biraz daha değişik hoş birşeyler olabilir Giriş yap logosu berbat. Daha profesyonel bir logo yapmalısın vsvs. Biraz daha uğraş dostum, eline sağlık tekrardan.
Hocam en son resimdeki obje hariç hepsi transparan zaten en sondaki objeye ben müdahale edemem çünkü uygulamayı kullanan kişinin twitter profil resmini otomatik alıyor . Yazı fontu ve Logo konusunda Düzeltmeler yapacağım hocam