mahirtaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hoş bir tasarım olduğunu düşünüyordum siteye girip incelediniz mi acaba
Objeleri PNG transparan yapmalısın ve site ölçüsü aşağıya inmemesi gerekli bana göre kusular böyle ve gerçekten görüntü hoş değil kötülemek gibi olmasın emeğine saygı duyuyorum ama gerçekleri saklamak olmaz. Objeleri yeniden konumlandır ve Transparan olsun, Yazı fontu biraz daha değişik hoş birşeyler olabilir Giriş yap logosu berbat. Daha profesyonel bir logo yapmalısın vsvs. Biraz daha uğraş dostum, eline sağlık tekrardan.