Hunterboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarım aşırı kötü , renkler olsun objeler olsun bence komple yeniden tasarla çünkü gerçekten göz yoruyor ayrıca renk uyumu felan berbat. Yinede eline sağlık emek sonuçta.
Ben hoş bir tasarım olduğunu düşünüyordum siteye girip incelediniz mi acaba