• 02-09-2012, 23:30:42
    #1
    Merhaba arkadaşlar, 1 aydan fazla bir süre önce DMOZ 'a başvurdum. Fakat herhangi bir geri dönüş yapılmadı böyle çaresizce beklemek istemiyorum ne yapmalıyım sizce?

    Site Adresi: www.iphoneturkey.net
    Site Başlığı: iPhone Turkey
    Site Açıklaması: iPhone, iPad ve MAC ile ilgili geniş bilgilerin bulunduğu teknoloji portalı
    Site Kategorisi: http://www.dmoz.org/World/Türkçe/Bil...ler/Avuçiçi/
    Size Ne Kadar Zamandır Dönülmüyor: 1 aydan fazla
    Sitenizde Yasadışı içerik var mı: yok
  • 03-09-2012, 12:49:35
    #2
    buralarda DMOZ editörü yok mudur?
  • 03-09-2012, 12:57:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    O kategorinin 1,5 ay öncesinden bu zamana kadar olan loglarını inceledim.Sitenize dair herhangi bir işlem yapılmamış.
  • 03-09-2012, 13:04:35
    #4
    İlla herkes dMoz dizinine alınacak diye birşey yokki hocam
    Beklemek tek çare herhalde. Ama r10' da birisi dmoz kaydı yapıyordu. Şuan ismini hatırlamıyorum ama arayarak bulabilirsiniz sanırım.
  • 03-09-2012, 13:09:53
    #5
    her dmoz başvurusu ile ilgili açılan konuya, dmoz ile ilgili herhangi bir konuya muhakkak illa "herkez girecek diye birşey yokki" ve türevleri şeklinde yazan oluyor. Acaba o girmiyor, bu girmiyor daha doğrusu giremiyor kim giriyor mu dmoz'a. Ya da madem herkez giremiyor olumsuz bile olsa bakılıp incelenip geri görülemezmiydi. Dmoz'dan bahsediyoruz hani herkezin giremediği site ve 1 ay oluyor bir başvuru bile incelenmiyor ya da paralı girenler oluyor bu ne tezatlık, bu ne ciddiyet. Büyük ihtimal sadece Türkiye kanalında bu böyledir.
  • 03-09-2012, 13:26:58
    #6
    frhtckr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlla herkes dMoz dizinine alınacak diye birşey yokki hocam
    Beklemek tek çare herhalde. Ama r10' da birisi dmoz kaydı yapıyordu. Şuan ismini hatırlamıyorum ama arayarak bulabilirsiniz sanırım.
    arkadaşlar amacım para ile kayıt olmak değil.DMOZ 'a kayıt olan aynı kategorideki diğer sitelere baktığımda benim sitemin hakettiğini düşünüyorum. Sadece herhangi bir olumlu yada olumsuz geri dönüş yapılmaması kötü.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:26:58 -->-> Daha önceki mesaj 13:25:12 --

    Crowley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kategorinin 1,5 ay öncesinden bu zamana kadar olan loglarını inceledim.Sitenize dair herhangi bir işlem yapılmamış.
    herhangi bir işlem yapılmamış ne anlama geliyor yani hiç incelememişler mi? Bu durumda ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim.
  • 03-09-2012, 13:28:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sezer1988 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar amacım para ile kayıt olmak değil.DMOZ 'a kayıt olan aynı kategorideki diğer sitelere baktığımda benim sitemin hakettiğini düşünüyorum. Sadece herhangi bir olumlu yada olumsuz geri dönüş yapılmaması kötü.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:26:58 -->-> Daha önceki mesaj 13:25:12 --



    herhangi bir işlem yapılmamış ne anlama geliyor yani hiç incelememişler mi? Bu durumda ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim.
    İncelenmemişlerde evet.Yada başvurunuz tam olarak düşmemiş.Tekrardan başvurmanızı öneririm.
  • 03-09-2012, 13:36:53
    #8
    Crowley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İncelenmemişlerde evet.Yada başvurunuz tam olarak düşmemiş.Tekrardan başvurmanızı öneririm.
    Tamam yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
  • 03-09-2012, 13:39:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ya zaten ben incelendiğine de inanmıyorum, yoksa oraladakilerden çok daha kaliteli sitelerle başvurmuştum, o siteler bugün halen ayakta ve bir çoğunu geri bırakır tarzda ama sağolsunlar incelemedikleri için olumsuz bir geri dönüşte bile bulunmuyorlar... zaten dmoz'un herhangi bir önemi de yok, dahası hiç bir kullanıcı dmoz gelmiyor siteye varsa yoksa google'dan geliyor, bir de son dönemlerde gözlemlediğim yandex'ten geliyor o kadar... ben gerçek hite bakarım... dmozda kaydı olsa ne olur, olmaza ne olur... oradan kaliteli dönüş olmayacaksa bana ne...